2013. március 8., péntek

Blogolásról, egy évről...

Kereken egy éve indítottam útjára az én kis blogomat. Nem volt teljesen tudatos, hogy Nőnapkor kezdjem el. 2008-2011 végéig volt egy másik divatblogom, ami először csak angol volt, majd angol és magyar, teljesen más volt,mint a Stílusmesék. Sokkal profibb,mert egy időben komolyan foglalkoztatott a blogolás. Ami nem azt jelenti,hogy ezt a blogot nem veszem komolyan, sőt...ez sokkal kedvesebb a szívemnek,mert nem érzem már a blogolási kényszert, hogy "Már nem írtam kerek 1 napja semmit, most mi lesz?"

Van,hogy akár egy hónapig sem írok ide és csak a facebook oldalt használom. De szeretem csinálni, és örülök,hogy csupa olyan dolgot oszthatok meg, amiket tényleg szeretek, amik tetszenek és elrugaszkodhatok a trendektől. Az 1 év alatt többször is kaptam üzeneteket, amelyek között elég sokan hiányolták a trendeket, meg például a nyereményjátékokat. Hát...úgy vagyok ezzel,hogy nem mondom,hogy soha nem lesz, de mivel én sem vagyok egy játékos típus, (azt hiszem talán 2-3 alkalommal próbálkoztam facebook-on nyerni valamit) így nem tartom valószínűnek, mivel a blog olyan,amilyen én. :) A trendekkel is nagyjából ez van, amit nem érzek magaménak -és általában 70%-ban így vagyok a trendekkel -azt hanyagolom is.  Az egy év alatt próbáltam többször is,hogy mi a blogom fő célja, jelentem nem kristályosodott ki teljesen. :) Ami engem mindig is érdekelt a saját egyéni stílusom, hogy ahhoz hű maradhassak, hogy erősíthessem magamban( még magamban is gyakran kell) és másokban-persze nem mindenféle hangos kampány formájában- hogy 36-os méret felett is lehet valaki csinos, jól öltözött, stílusos.  Vannak dolgok, amik persze foglalkoztatnak még, mint például, hogyan őrizze meg valaki a nőiességét ( nem külsőségről beszélek) 2013-ban, ezt egész pontosan úgy értem,hogy meglehetősen elkeserít az a hanyatlás amit látok.Ennek néha enyhébb formában hangot szoktam adni a blog facebook oldalán. De igazából nincs olyan írói vénám,meg talán kár is ezt boncolgatnom, hiszen ez nem a blogom olvasóira vonatkozik.  :)

Így egyenlőre folytatom így, írok, és osztom azt, amik megtetszenek és éppen foglalkoztatnak, és örülni fogok, ha Ti ezt érdekesnek találjátok.

Köszönöm mindenkinek aki  eddig olvasott és becsatlakozott az én kis blogoszférámban!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése