2013. január 20., vasárnap

Kipróbáltam

Az elmúlt pár hétben elfogyott néhány kozmetikai, szépségápolási cikkem, így gondoltam írok nektek egy összefoglalót a tapasztalatokról.

Az első a Kérastase Oleo Relax hajpakolás, bár ebből van még egy kicsi, de még szeptemberben vettem így ennyi idő után,már elegendő tapasztalatot szereztem.

Az elején heti több alkalommal is használtam, szinte majdnem minden hajmosás után,mivel a nyár azért megviselte a hajamat, meg még bőven érzékelhető volt  az a  sprődség, amiről már egy korábbi posztban írtam.  A változás körülbelül az 5.használat után már érzékelhető volt, utána kevesebbszer is elég volt használni. Szép fényes, és puha lett újra a hajam. Az illata pedig meglehetősen tartós, mosás után 2-3 napig is érezhető volt. Az ára elég húzós, mondjuk nem is fogy el 1-2 hónap alatt.

Tipp: Ha mosás után törölköző száraz hajra viszed fel, és még el is oszlatod fésűvel, és kb. 8 percig rajta hagyod még látványosabb az eredmény.




A második termék, amiből már a második kiszerelést fogyasztom a BB krém Missha Signature terméke.
 Alapozót, már lassan másfél éve nem használok, ez a termék tökéletesen helyettesíti nálam az alapozót és ugyan próbáltam már púderrel vagy nyáron bronzosítóval, de anélkül is jó és kifejezetten érzékeny bőrűeknek (jelen!!) is ajánlott. Szépen felveszi a bőrnek a színét ( én most  a 21-es árnyalatot használom, mivel nagyon fehér a bőröm, de az előző 23-as volt és nyárra még jól is jött egy picivel több szín), könnyen felvihető ( én kézzel szoktam, mint a krémeket, de szivaccsal is ugyanúgy fel lehet könnyen, szépen vinni) nem kelt maszkhatást.És ugyan kicsinek tűnik a kiszerelés, de az elsőt is több,mint fél évig használtam.




A másik csoda, aminek már egy éve hűséges használója vagyok, a Mythic Oil. L'oreal Professional termék és szerencsére az elmúlt hónapokban nem csak hajvég ápolót olajat, de az egész termékcsaládot (sampon, pakolás stb) piacra dobták. Thank God! Olcsóbb,mint a Kérastase több ezer forinttal, de ugyanolyan jó a hatása, minden hajtípusra használható, az illata ennek is kellemes és tartós.

Tipp: Ha gyakran vasalod a hajad, akkor használható úgy is, hogy mosás után a törölköző száraz hajvégekre is viszel fel, majd szárazon, vasalás előtt is.Nem zsírosítja el a hajat, akár naponta tehetsz egy kicsit a végekre!



+ 1 Kézi készítésű szappanok! 

Ezek ugyan még újak, a héten kaptam meg őket, de már az első használat után látványos volt az eredmény. Tudom,már rengeteget regéltem arról,hogy milyen érzékeny a bőröm,de aki hasonló cipőben jár gondolom szintén nagyon meg tud örülni,ha olyan terméket tud használni, ami nem csak nem drága, de nagyon jó hatással van a bőrre. 


Jelenleg két félét használok.

Csupa kókusz szappan


Luxus szappan problémás bőrre


Mindkét szappan fő összetevője a kókusz olaj, aminek én  szintén nagy híve vagyok, már erről is tettem több posztban említést, ennek köszönhetően nyugodtan (sőt ajánlottan) használhatják a problémás, érzékeny bőrűek is!

Az illata mindkettőnek mennyei, és olyan aranyosan néznek ki, hogy elég nehezen vettem rá magam az első használatra! :D

Ha nektek is tetszenek a szappankáim,  akkor a vpatrisa@gmail.com címen rendelhettek! 

Ezek tehát a mostani kedvenceim, remélem számotokra is hasznosak a tapasztalatok! :)
 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése