2012. szeptember 24., hétfő

Az én ikonjaim

Egész véletlenül rám szakadt némi szabadság ezért gondoltam írok egy hosszabb posztot arról,hogy mi és kik inspirálnak. Nem áll szándékomban másolni ezeket az embereket, na meg lehetetlen is lenne, hiszen minden pluszt, ami engem leginkább megragad bennük azt az ő kisugárzásuk adja. :-)

Sosem csináltam és csinálok titkot abból,hogy nálam a divat, stílus alfája -és omegája Olaszország.  Szerintem nagyjából ez akkor kezdődött, amikor pár éve  Rómában egy templommal szemben ücsörögtem és épp kifelé jött egy csodálatos, ízig-vérig stílusos násznép a templomból. Hát igen...már kapásból volt ott legalább 60 ember akinek a stílusába beleszerettem( még a férfiakéba is). Azóta épp úgy ihletet merítek  mondjuk a Dolce Vitából,mint akár magából az olasz nyelvből... remélem nem csak én vagyok olyan szédült,hogy képes vagyok egy szó hangulatának, tartalmának jegyében felöltözni. :)

Lássunk tehát némi inspirációt:



Monica Bellucci... lassan akár Olaszország jelképe is lehetne, a Dolce&Gabbana-é mindenképpen. :)

Azonkívül,hogy teljes mértékben igazi Nő, bátran vállalja,hogy nem huszonéves már és meg sem próbál annak tűnni. Nem muszáj mázsa sminkben és látványos, de ultra kényelmetlen ruhakölteményekben feszíteni... nem kell erőlködni.








Itt egyből két kedvencet is be tudok mutatni: Giovanna Battaglia és Bianca Brandolini d'Adda ( a nevét rendre elfelejtem sajnos, de szerencsére Google a jóbarát :) )
 Egyszerűen mesésen néznek ki. Semmi fullosan belőtt haj, nem öltöztek karácsonyfának, ám ennek ellenére is ragyognak.


Külön fotót is érdemelnek persze:




Azért persze máshonnan is vannak kedvencek :)





Mylene Jampanoi azt hiszem ő nem annyira ismert nálunk Magyarországon. Külföldi divatoldalakon titulálták már a francia Monica Belluccinak is, személy szerint engem az ilyen címkéktől a hideg ráz...nem maga a hasonlítás végett, de emlékszem engem történelem órán már az is kiakasztott,amikor Hristo Botevet bolgár Petőfinek írták a tankönyvben.  Na mindegy...kis kitérő volt.





És a nagy kedvencem, aki orosz származású és olyan kicsit,mint egy kaméleon, hol bohó, hol abszolút classy, hol basic. Na és ki mondaná meg róla,hogy már anyuka? :)

Miroslava Duma





És persze nem én vagyok az egyedüli, aki rajong Olivia Palermo stílusáért. Egyszerűen tökéletes a kinézete mindig. Főleg a klasszikus, letisztult darabokat részesíti előnyben, szintén iskolapéldája,hogy nem kell megszakadni az erőlködéstől,hogy stílusos legyen.



Azt hiszem nem csoda,hogy Bianca Brandolini d'Addaval jó barátnők. :)

Azt hiszem a poszt címe akár "keep it simple" is lehetne, mindenesetre ők az én abszolút kedvenceim a "csak semmi flanc" jegyében.


2 megjegyzés:

  1. Hűha, nem semmi ikonokat gyűjtöttél össze :-) Nekem nincsenek meg így konkrétan.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából a személyük az mindegy is, de egyszerűen imádom a stílusukat. :)

      Törlés