2012. március 11., vasárnap

Céltalan blogolás? :-)

Furcsa véletlen talán,de ahogy most elkezdtem ezt az új blogot, azóta több alkalommal találtam szembe magam ilyen kérdésekkel,hogy: Miért? Mi a célod vele? Na meg talán egyfajta "jelként" tegnap akadt a kezembe a márciusi ELLE magazin, benne az Allűrista cikkével: Divat a divat. Mennyire divatos lett manapság a divattal foglalkozni, ennek középpontjában természetesen a divatbloggerekkel. Ennek kapcsán felmerült bennem,hogy talán nem ártana egy igazán konkrét célt megfogalmaznom,hogy miért szeretném ezt a blogot írni. Rengeteg külföldi blogot olvastam és olvasok napi szinten és néhány magyart is. Így egyértelműen leszűrtem,hogy valószínűleg nem mostanság lesz,hogy egy magyar blog ugyanazt a színvonalat tudja hozni,mint egy külföldi. Itt elsősorban nem a magvas gondolatokra értem,hanem pusztán az anyagi háttér miatt. Nyilván nem engedheti meg egy magyar blogger ugyanazokat a ruhadarabokat( milyen szerencse,hogy a stílus egy külön téma ;-) ).
 Nem akarok sem versenyezni másokkal, sem kétségbeesetten felzárkózni más blogokhoz. Emiatt valószínűleg nem fogok naponta posztolni, mert a semmiről mégsem kellene talán. :-) Így egyenlőre a blog célja: A Ti és önmagam szórakoztatása. Ha később konkretizálódik,majd újra fogalmazom. Szép,stílusos vasárnapot mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése